e-maksuamet | e-toll

Sisenege ID-kaardiga

Sisenege mobiil-ID-ga

Sisenege Internetipanga vahendusel

Versobank Krediidipank Swedbank SEB Pank Danske Bank Nordea Pank LHV

Sisenege kasutajatunnusega

Vananenud tarkvara kasutamine on ohtlik

Esmaspäeval, 25.01.2016 ajavahemikul kella 7.00–7.30 toimub katkestus rakenduse ICIS_LUBA töös seoses versiooniuuendusega. Vabandage.

 

Volituste ja kasutajaõiguste administreerimise juhend erakliendile


Ootame julgeid ideid uue e‑MTA arendamiseks

Uue e‑maksuameti/e‑tolli (e‑MTA) loomisel saate ka teie aidata kaasa, jagades meiega oma ideid ettepanekuvormi kaudu.

 

Juurdepääs töötamise registrile e‑maksuametis/e‑tollis

Volituste andmisest töötamise registri kasutamiseks lugege edasi siit.

 

Deklareerige oma internetiostud ise

Vaadake, kui lihtne on oma internetiostude deklareerimine e‑maksuametis/e‑tollis.

 

E-maksuameti/e-tolli plaanilised süsteemihooldustööde ajad on tööpäeviti kella 7.00–8.00 ja neljapäeviti kella 17.00–20.00 (tollisüsteemides neljapäeviti kella 21.00–24.00).

Nendel aegadel võib esineda lühiajalisi katkestusi e-teenuste töös.

Palume e-maksuameti/e-tolli kasutamisel arvestada hooldustööde aegadega.

Tõrked ID-kaardiga sisenemisel

1. Kui ID-kaardiga autentimine ei õnnestu, siis palume kontrollida, kas on paigaldatud ID-kaardi tarkvara ja veebilehitseja kõige värskemad versioonid.
Samuti palume võtta arvesse, et alates 01.06.2015 ei ole operatsioonisüsteem Windows XP enam ID-tarkvara poolt toetatud ning ID-tarkvara ei ole Windows XP jaoks võimalik enam alla laadida.
Kui ID-tarkvara uuendamine arvutis ei ole võimalik, siis saab e-maksuametisse/e-tolli siseneda läbi mobiil-ID või internetipanga autentimisteenuse või kasutada Maksu- ja Tolliameti teenindusbüroodes olevaid kliendiarvuteid.
Lisainfot ID-kaardiga autentimisest veebilehel leiate siit.
2. Kui Te kasutate brauserit Mozilla, leiate abi siit.
3. Konkreetse veateate puhul sisestage osa veateatest otsingulahtrisse.
4. 2011. aastal väljastatud ID-kaartide sertifikaate tuleb enne kasutamist uuendada PPA-s. Rohkem infot.
5. Kui pärast seda ID-kaardiga sisenemine siiski ei õnnestu, kirjutage abi saamiseks aadressile abiid.ee
 

Alates 24. jaanuarist 2014 muutusid e‑maksuameti/e‑tolli turvanõuded

Kui kasutate üle 12 aasta vanust operatsioonisüsteemi või veebilehitseja Internet Explorer versiooni 6, mida ei ole pärast paigaldamist uuendatud, siis võivad esineda tõrked e‑maksuametisse/e‑tolli sisselogimisel.
E‑maksuameti/e‑tolli teenuste kasutamiseks tuleb uuendada arvuti operatsioonisüsteemi ning kasutada veebilehitsejate uuemaid versioone.

 

Sertifikaadi mittesobivus või puudumine sisenemiseks e‑maksuametisse/e‑tolli

Juhul, kui veebilehitseja teavitab e‑maksuametisse/e‑tolli sisenemisel sertifikaadi mittesobivusest, tuleb üle vaadata ja kontrollida:

  • kas arvuti operatsioonisüsteemil on paigaldatud kõik viimased turvapaigad
  • kas arvutis on viimane ametlik versioon ID‑kaardi tarkvarast

Kui probleemid veebilehitsejaga jätkuvad, on võimalus alla laadida ja paigaldada sertifikaadid ka käsitsi ASi Sertifitseerimiskeskus kodulehelt:
http://www.sk.ee/repositoorium/sk-sertifikaadid/ (vajalikud sertifikaadid paigaldamsieks on JUUR-SK ja KLASS3-SK 2010).
 

2015. a TSD esitamine

Siin saate tutvuda TSD esitamise videojuhendiga.
 

Autentimise lepingu sõlmimine

Alates 14.10.2013 ei sõlmi Maksu- ja Tolliamet enam teenindusbüroodes autentimise lepinguid. Autentimise leping sõlmitakse ainult mitteresidentidega.

E-maksuameti/e-tolli lepingu saab Eesti resident sõlmida e-maksuametis/e-tollis ID-kaardi või mobiil-IDga või Interneti-panga kaudu.

Ettevõtte nimel saab lepingu sõlmida äriühingu ainuesindusõigusega juhatuse liige. Lepingu sõlmimiseks tuleb e-maksuametisse siseneda erakliendina ning valida menüüpunkti Leping ja seaded alt Esindusõiguse päring äriregistrisse. Täpsema juhendi teenuse kasutamiseks leiate siit.